alice christmas

alice christmas

vrijdag 25 september 2015

herfst ideetjes / autumn ideas van mam from mum

deze herfst stukjes heeft mijn moeder gemaakt
 ze is nogal creatief met bloemen
en schildren van schilderijen   het zijn leuke herfst ideetjes
denk dat veel bij de xenos of action of wibra
vandaan  low budget stores or shops komt  want ze geeft er geen bakken geld aan uit  duurst zijn de bloemen vermoedt ik
maar omdat het nu herfst is  staat het   zo vrolijk en geeft beetje kleur !




en mam zoals je ziet ik kan weer fotos plaatsen en uploaden zie ik nu zelf en kom ik nu achter na weer proberen
alleen van van de gewone camera van mobiel lukt het nog niet  maar ja gelukkig doet de  gewone camera het
het nu wel weer  heel fijn !


dit ideetje van je gaat nu online zodat  meer mensen inspiratie krijgen

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen