alice christmas

alice christmas

vrijdag 11 september 2015

kinderboeken lees tip! jochem myjer

het nieuwe kinderboek van  jochem myjer ik  zag hem zo net liggen
toen ik  de max tv gids  ging halen niet dat je tv gids nodig hebt tegenwoordig je kunt alles on line vinden maar toch  zo sponsor je max ook weer de ouderen omroep
en daarom koop ik vaak zelf de max gids en omdat omroep max best redelijk goed programmas heeft in verhouding tocht wel trash zooi

maar toen ik dus  voor max ging zag ik dit nieuwe kinderboek liggen
 het is  een comedy fantasy avonturen verhaal  erg grappig en leuk
de boek shop zei dat dit boek al heel goed liep hij had er gisteren al
heel wat verkocht das leuk news toch ! https://www.degorgels.nl/

1 opmerking:

  1. Hoorde laatst op de radio over het boek en Jochem las voor uit eigen werk, was erg grappig ;-). Leuk om het nu hier te zien. Lijkt me een leuk boek! Ben sowieso fan van Jochem Myjer.

    BeantwoordenVerwijderen