alice christmas

alice christmas

vrijdag 4 september 2015

tv film kijk tip remember me ! 20. 30 maandag 7 sep sbs 9

heel toevallige zag ik deze film  laast op netflix   een romantische drama maar erg mooi en goed verfilmd
ik kennde de film nog niet maar   deze film heeft wel indruk gemaak het was  een kleine film productie
dus niet  heel bekend misschien  het is mooie maar ook erg triest verhaal
in het begin heb je nog niet echt door maar later in de film wel  je leeft erg mee
met tyler  de hoofd persoon

mocht je gauw in huilen uitbarsten is deze film  niet echt geschikt
want een pak tempo is zeker geen luxe
 en als je aan het eind van de film door hebt  wat er eigenlijk aan de hand is
denk je vooral

NEE NEE  NEE not him so sad why deze film heeft tijdje door mijn hoofd gespookt

en dat zegt wel iets want ik huil niet zo vaak bij films deze was een uitzondering




1 opmerking:

  1. Bedankt voor de tip. Ik heb de film inmiddels gezien. Mooi en triest verhaal, een verhaal wat je bijblijft.

    BeantwoordenVerwijderen