alice christmas

alice christmas

maandag 12 oktober 2015

de nieuwe kate morton the new kate morton book oktober october 2015

ik ben druk bezig met koffer in pakken en handbagage  want  het is bijna zover  en  omdat ik ook want te lezen wil hebben neem ik het nieuwe boek van kate morton mee wat ook weer afspeelt in engeland  dit keer is het een  historische thriller roman/ novel en gaat over een vermist kind  het speelt in het heden en verleden en zoals we van kate gewendt zijn zit het weer vol raadsel en mystries  het boek is net verschenen  in het nederlands en ook in het engels verschijnt hij deze maand   grappige is dat ik hem nu juist in het nederlands lees  op weg na engeland en vaak thuis weer engels lees maar de echte reden is dat hij in de uk en engelstaligegebieden pas eind okt zal verschijnen  en de nederlandse vertaling al uit is dus vond ik het handiger en heb haar andere boeken ook in het nederlands  dus vandaar  half/ engels nederlands wordt dan beetje een zooitje of je hebt de boeken in het nederlands of in het engels of beiden maar niet half om half het is geen vlees ( dat is een klein heel klein bijna autistische trekje maar ja ik hou nu eenmaal van netjes)
http://katemorton.com/books/the-lake-house/
kate morton

http://www.boekerij.nl/nl/p4c6e861eb9b5c/14612/aan-de-rand-van-het-meer.html


english  version



dutch version uit in oktober  nu dus




de book covers kunnen per land verschillend   zijn hier zie je de dutch en australian version uk en usa is weer anders

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen