alice christmas

alice christmas

zondag 11 oktober 2015

diy kerstkaart ideetje diy christmas card ideas !

ja ja ik weet het het is nog veelste vroeg voor kerst maar toch wil ik heel graag dit jaar wat kaartjes zelf gaan maken elk jaar weer denk ik en nu ga ik beginnen  maar het komt er toch vaak op neer dat ik dan weer kaarjes koop om dat het weer heel druk is nu is dat bij ons altijd zo geweest dat het rond de feestdagen hectische is in onze familie wat mijn zus is jarig op 6 dec en mijn vader op 24 dec en dan vier je in holland sinterklaas en kerst  en dan nog de nodige kerstconcerten  dat is dan best erg veel drukte en je went er aan dat wel maar meestal vlieg je van het een in het andere en dan de verjaardagen en vaak hebben andere mensen vrienden familie en kennisen het ook vaak druk of het voel vaak zo maar als je in dec of in jan op feestdagen jarig bent of er net voor of na dan komt dat er vaak ook bij dus ja dan schieten zelfgemaakte kaartjes er vaak bij in  en dat is niet heel erg maar toch dus nu begin ik maar eind okt en begin nov  het plan is om het met paar of een vriendin te doen   maar het moet nog even wachten want  eind deze week ga ik paar dagen dan eindelijk na engeland dus zo gauw we terug komen maar  iets plannen
heb al wel leuk


idee gekregen en dat laat ik  even zien
ik heb wat spullentjes gekocht bij action  en wibra


 papier en kaartjes en dit wordt het idee
het is ook te doen als je niet zo crea bea bent of  twee linker handen hebt  en het  effect is ook leuk  ga ook wat kerstboomjes of sterrentjes uit pondsen met ponds  en dan plak je het met lijm er achter  simple en een leuk effect
gebruik verschillende patroon papier zo worden de kaartjes allemaal verschillend



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen