alice christmas

alice christmas

woensdag 28 oktober 2015

helaas ik heb kuren

he verdorie   de fotos van  onze herfstvakantie  laat ik zo snel mogenlijk zien denk begin nov even wat voel mij beetje mahw niet zo fit niet ziek of zo maar gewoon niet fit en dat komt door een blaasonsteking  die ik in engeland heb gekregen ik had een kuur mee  maar dat bleek en verkeerde kuur en die deed niet veel  omdat ik vaker helaas een blaasonsteking heb en het meestal komt op zetten als ik vrij  heb of op vakantie gaat krijg ik vaak kuur mee  die ik alleen mag gebruik bij nood dus had er nog een in de koffer  en die was nog houdbaar maar hij deed niet veel nu  heb ik weer een andere kuur gekregen en ben er beetje niet fit van  niet dood ziek maar gewoon wat vervelend moe en rilllerig  ze hebben nu weer kweek gemaakt en kan donderdag weer bellen omdat ik in engeland dus die verkeerde kuur had ingenomen en ook vitamine c en cranberry sap had gedronken vaak bij het ontbijt en dan kun je het niet goed zien  dus moest het op kweek gelukkig kan ik morgen bellen  voor de uitslag  en slik nu trouw mijn  grote pillen
 de engeland reis was verder wel erg leuk alleen het lange zitten in de bus en weining stops onderweg  en dan niet na toillet kunnen  als je nodig moet  is vervelend en toen we savonds aankwamen om english 22.00 am in het hotel dutch time 23 .00 voelde ik  al iets dus gelijk begonnen met slikken maar toch niet geholpen helaas we konden ook geen stops houden want we zaten met de ferry en die wil zon bus graag halen anders mag je niet meer mee de engelsen zijn daar heel streng in ook in controles alles echt alles wordt uitgeplozen en gecheckt koffer uit de bus
het kan soms erg streng zijn en lang duren terwijl franse zijde helemaal niks mag zo door rijden
franse slag inderdaad aan franse zijde  opzich vind ik het wel goed iets van de britten  dat ze nog streng controleren  niks mis mee zeker nu in deze tijden vind het alleen wel beetje raar en vreemd dat frankrijk dat dan weer niet doet maar ja wie wil er nu ook na frankrijk uk is geliefder momteel en dat checken kost beetje tijd  maar goed de fotos komen dus  erg gauw maar nu even niet


voel mijn nu net een zielige plofkip niet fijn ! opgeblazen



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen