alice christmas

alice christmas

zondag 25 oktober 2015

hello hello

ja daar was ik dan weer terug van een weekje engeland ben  zaterdag weer terug gekomen
erg mooie en leuke vakantie gehad  en erg veel gezien fotos laat ik later eventjes zien want daar moet ik nog eventjes mee bezig en uitzoeken  maar het was erg mooi weer was redelijk goed klein buitje gehad maar  vaak was het droog mooi herfstweer  bath was erg mooi en oxford in de herfst is ook prachtig blenheim palace was erg mooi met alle herfstkleurenpracht veel grijze eekhoorntjes gezien die zijn typische brits een een plaag aan het worden daar zoveel en fazanten ook ontzettend veel gezien leven een helaas ook aangereden  ook doode vossen aan de kant van de roads maar ja die zijn er ook erg veel in engeland dus dan kun je helaas soms een zien oversteken het is nog maar october maar in uk begint nu al veel in christmas style in winkels en steden van christmas cards tot christmas pudding en mice pies  gingerbread  en christmas trees het is haast net nl  met sinterklaas in augustus maar goed we hebben alleen gekeken want we vonden het wat te vroeg nog voor christmas  ( kerst )
heb in engeland ook een  leuk  children book gevonden kwam het bij toeval tegen
in een shop en kon het niet laten liggen


zal er straks meer over posten eventjes apart  wens jullie nog mooie zondagavond toe
en zal binnenkort een klein verslag  met fotos van de engeland trip posten maar voor nu even
weer  bijkomen van de reis en weer even rustig op gang komen voor volgende week want dan is de vakantie weer over en gaan we weer aan het werk


1 opmerking:

  1. Leuk, je hebt weer genoten in Engeland lees ik. Ik heb ook zo'n zin om er weer eens heen te gaan, maar ja met heel erg oude ouders die veel aandacht nodig hebben, moet het maar even wachten. In Bath was ik lang geleden ook, ben benieuwd naar je foto's.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen