alice christmas

alice christmas

maandag 2 november 2015

asterix en obelix new album

de nl editie  van  het  new album wat in okt uit is gekomen
 dit is het 2e magazine  onder de nieuwe strip tekenaars en schrijvers  vorig jaar kwam het album asterix  bij de picten uit  de asterix helden zijn weer terug
en oke het is mischien niet helemaal zo als de oude albums
maar  deze nieuwe tekenaars en en tekst schrijvers zijn best oke  en zeker niet slecht  zag hem liggen  en heb
hem toen voor mijn vader meegenomen wat die las ze vroeger vaak   hij heeft nog stapel oude asterixen  als kind lazen mijn zus en ik ze ook  zo grappig en beetje history ook nog niet dat het altijd historisch klopt maar goed erg leuk

en deze is dat ook weer zelf heb ik hem ook even gelezen en de vriend van mijn zus ook want die las ze ook vroeger



met woekerpolish  wifix  obelix op everzijn dieet en een obelix die aan mindfullness doet en niet meer mag knoken en rustig moet houden
vanwege zijn boom horoschoop echt heel leuk weer typische asterix













Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen