alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

dinsdag 10 november 2015

bezig met kerstkaartjes diy handmade christmas cards by me diy

ojee de nov en dec stress begint  al vroeg  hebben jullie dat ook dat  het zo snel voorbij vliegt  je vliegt van het  een in het ander  en voor iedereen zijn het druke tijden maar in onze familie is het extra druk omdat wij ook verjaardagen in dec hebben   mijn zus 6 dec en mijn vader 23 dec yes heel goed getimed  maar ja zo iets valt niet altijd te plannen he  en het is ook altijd heel gezellig maar extra druk dan  mensen die op feestdagen of er net voor of na jarig zijn  kunnen er helaas ook heel weining aan doen het zijn leuke dagen maar je hebt alles tegelijk dan  bam  mijn vader houd het vaak later in het nieuwe jaar want net voor de feestdagen heeft iedereen het smoor druk dus komt er bijna  nooit veel mensen  alleen met het gezin vaak en 6 dec is ook niet altijd leuke dag vooral als je klein bent en kind maar goed we zijn het nu gewendt ook al is het elk jaar weer  druk
want stel dat er toch iemand langs komt dan moet je toch dingen in huis hebben he dus dacht ik ik begin dit jaar maar vroeg aan kerstkaarten want ik  wilde ze dit jaar zelfmaken en
 ik ben er vandaag aan begonnen  dan kan ik ze van het weekend gaan schrijven wat ook heel werk is want a big famillie  maar stuur ook geschreven kaarten kant en klaar  half om half hi hi ja anders ben ik met pasen nog met kerst bezig ook leuk maar dan ben ik beetje te laat he hi hi hi ja of te vroeg het is maar hoe je het ziet dus ik was lekker bezig zal binnenkort  wat laten zien

hoe het geworden is  maar dat houd ik nog even tot dec geheim want anders zien de mensen die de kaartjes krijgen  al hoe het is geworden  en dan is de verassing weg en het idee dus nog even wachten

voor de kaartjes had ik bij action wibra hema  wat kleine  dingen gehaald oa block kerst print karton  carton erg leuk bij de action en wibra pondsen om boomjes uit te pondsen van de hema  je kunt ook bij de action kijken die heeft ze ook en  gekleurde  dubbele kaarten bij de wibra in goud zilver groen of rood  ook erg leuk   en zo ben je niet zo duur uit als bij een echte hobby winkel gaat ook om het idee en gebaar want zoals vaak met heel veel kerstkaartjes ze blijven een tijd hangen
en dan hup bij het oud papier en zie je ze volgende keer terug als toillet papier of als reclame folders ja ja re- cycling heet dat stel je voor heb je heel werk met je selfmade kaartjes gehad wordt en  kom je het uiteindelijk tegen in de badkamer of op de wc ach ja het heeft dan wel tweede leven en goed doel hi hi denk wel dat je begrijpt wat ik er mee bedoel maar goed heb mijn best gedaan en het is best leuk geworden dus ben er blij mee en als ik nu aan de hype mee deed zei ik nu


Helemaal goed !!!!!  wat toch een beetje het hype trend woord van 2015 is  maar goed dat duurt niet lang meer volgend jaar is het 2016 ander woord weer......

wens jullie fijne dag  allemaal een hele goedendag


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen