alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

maandag 23 november 2015

diy kerstkaarten made by me !

ik ben onderhand klaar met  mijn kerstkaartjes en dit is het geworden simple effect  het was wel even wennen wat ik deed het voor het eerst
alle matriaal komt bij shops als hema wibra action  weg  en print papier karton bij kruitvat en action ponds sterretjes en boomjes kun je bij alle genoemde shops wel vinden maar dit is het idee en dan  25 x ik vond het erg leuk maar wel heel werkje en dan ook nog  schrijven het is hande made dus het is soms beetje schots en scheeft niet helemaal recht maar ja ik  ben geen computer printer dus dat mag dan ook beetje scheef wezen vind ik zelf en hoe vaker je het dus doet hoe mooier of beter het wordt dus volgend jaar zijn ze weer iets beter maar vind ze wel vrolijk
en daar gaat het om vrolijke kerst merry christmas

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen