alice christmas

alice christmas

maandag 2 november 2015

fotos cotswolds uk a little bit off engeland


hier wat fotos van ons herfstweekje cotswolds  the cotswolds zijn erg mooi ook in de herfst lente en zomer is ook mooie tijd om dit gebied te bezoeken we hebben in week heel veel gezien en gelopen en nog meer gereden  en  lots and lots cups of tea gedronken
we zijn nu weer rustig aan het afkicken van tea cakes  vinegar crisps  en chocolate  en dat is even weer omschakelen maar je bent het gauw weer gewend hoor veel  typische engelse dingen kun je hier niet krijgen dus ja the weather was fantastische great one day  cloudy and a little drop of rain  but hey that s not too bad at all we zijn in bath geweest oxford  bibury  daar was ik in de zomer al eens geweest maar in de herfst is het ook erg leuk net klein hobbit dorpje uit de boeken van jrr tolkien stow on the world is ook erg mooi dorpje en  bourton on de water wat ook wel klein engels venetie wordt genoemd en  je het beetje met giethoorn in nederland kunt vergelijken  maar geen bootjes dan wel bruggetjes verder zijn we in blendheim palace geweest bij het plaatsje woodstock wat ook leuk dorpje is helaas hadden we daar geen bust stop en geen vrij tijd verder nog na stradford upon avon shakespears  birthhouse erg leuk om dat weer te zien mijn zus en ik waren hier al vaker geweest al met al een hele mooie vakantie cirencester was ons vertrek punt en is ook best een aardige stad



































near the curch

arlington row wevershuisjes in bibury
arllington row

in bibury swan hotel
bibury cottage

tea love !
















































2 opmerkingen:

  1. Mooi hoor, als ik die foto´s zie krijg ik weer zo´n zin om erheen te gaan. En dan die ´afternoon tea´, een kopje thee in Engeland is toch altijd lekkerder dan hier in Nederland, vooral met die lekkere cakes erbij.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Leontien,

    Heerlijk dat jullie naar The Cotswolds zijn geweest. Ik heb genoten van je foto's. Voor mij ook even herinneringen ophalen. Ik was er vorig jaar nog met vriendinnen en het jaar daarvoor met mijn man en de meiden. Zo'n prachtig gebied. Fijn om te horen dat jullie heerlijke dagen hebben gehad en het weer ook mee zat.

    Fijne week!

    Madelief x

    BeantwoordenVerwijderen