alice christmas

alice christmas

zondag 13 december 2015

christmas dressing


ik was vanmiddag even bij mijn ouders langs gegaan  en ze waren daar bezig met de kerst deco en versiering  dus mocht ik hun even helpen  en nu hun huisje nu helemaal van top tot teen in kerststyle is  is het toch wel erg leuk geworden mijn moeder had nog een  paspop staan die ze ooit bij een xenos had gekocht en we we hebben er dus een kerstoutfit van gemaakt  in rood met goud en hij staat in de hal erg leuk geworden maar het was heel werkje dat wel het zijn echte bomen dus heel teer en kwestbaar  en dat is al heel wat wat mijn ouders hebben meestal een nep boompje van plastic wat beter is omdat je die elk jaar weer kunt hergebruiken en er geen boom voor om hoeft te wordden gekapt  dus dit was een uitzondering   maar ja plastic is ook slecht maar je kunt het wel weer langer gebruiken en hergebruiken dus beiden zijn eigenlijk niet goed voor het milleu en natuur maar oke  je wil toch graag iets dan niets  zeg ik dan maar maar goed volgend jaar maar weer plastic dan hi hi




2 opmerkingen:

  1. Ik vind die aangeklede paspop super leuk en lekker kersterig.
    Groet, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dank je wel janneke het was ook heel werk !

    BeantwoordenVerwijderen