alice christmas

alice christmas

zondag 6 december 2015

o christmas tree o christmas tree how wonderful are thy !






 ik heb mijn kerstboomje alweer  versiert en dit keer houd ik het
weer iets simpeler en  met minder slingers balllen  en glitters
een beetje glans maar vooral mat  wit en transpirant en geen piek in de top van de boom want die kon ik zo snel niet vinden dus heb ik er maar wat rozen in de top gedaan anders vond ik het zo kaal
de kleuren dit jaar poeder roze wit zilver en transpirant glas
vond het  fijn om er geen  over de top boom van te maken maar wat rustig en minder glamour ook beetje met het idee in mijn achterhoofd dat we kerst nu vieren maar dat voor velen kerst dit jaar anders  zal zijn met het oog wat er in de wereld om ons heen gaande is   raar met kerst denk men aan joy  peace cheerfull happinnes  and times love  maar  met wat er nu in de wereld gaande is is er geen teken van peace  in de wereld te bekenen
dat is triest de peace is verdwenen  dan wordt het dus tijd dat wij
met zijn alle heel hard gaan zoeken in de kleinste hoekjes en gaten
om  het weer te voorschijn  te toveren dat moet toch niet zo lastig wezen denk je dan   maar als men al om de kleinste dingentjes ruzie
kan maken wat doe je dan met de grote dingen  en conflicten situaties in de wereld je moet klein beginnen   en veel praten over dingen die om je heen ziet gebeuren met elkaar en hopen vooral hopen dat er  weer rust stilte  komt  in de wereld
hoop of hope is ook een kerstgedachte alleen vergeten wij mensen die vaak
dus laten we deze kerst met zijn allen hopen op een mooiere  wereld met  minder haat  macht
en geldzucht en wat meer aan joy to the world bijvoorbeeld



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen