alice christmas

alice christmas

woensdag 16 december 2015

sorrry sorry sorry niet veel leesvoer

werd ik vanochtend wakker  keek ik even op mijn blog zag ik dat de boeken  of book  lees read  tip  echt weer veel was bekeken  erg leuk ik geloof dat ik vanaf okt  nov geen lees tips of wat ik nu zelf lees  tips meer heb geblogt maar dat komt in 2016 wel weer het is alleen beetje dat ik niet aan lezen toe komen  had in sept een stapel boeken geleent en heb ze al 3 x verlengt omdat ik helaas niet aan lezen toe kom in de maand nov dec erg he maar ja de bieb is er vast blij mee  ook al zijn het centen  zit nu wel in de historie en fantasy boeken maar vanaf  volgende maand hoop ik ook weer wa tmeer over leuke boeken te bloggen


lees nu  dit boek waar ik nu al 2  maand over doe hij is wel heel erg leuk
en  hij gaat ook verfilmd worden in de toekomst gaat over draken die  een mensenlijke vorm aan nemen en onder de mensen  leven het is een actie fantasy avontuur serie en er zijn er nu paar delen van uit in usa iets meer dan in nl

en dit boek van  philippa  gregory
dit zijn niet haar volwassen romans novels
maar youngadult ze is bekend van haar serie over tudors
the white queen red queen  the other boleyn girl enz.
dit is ook een boeken serie en gaat over
middeleeuwen ketterij heksen alchemie

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen