alice christmas

alice christmas

vrijdag 18 december 2015

vintage victorian christmas wish

het kerstwens kaartjes idee is al best wel een oude traditie al in  1843 in london werd het eerste kerst wens kaartje  verstuurt dus door de jaren heen is dat steeds een traditie gebleven gelukkig
en wie vind het nu niet leuk om  een wens of een leuk kaartje te ontvangen  het is zo simpel met  een  leuke wens of om aan te geven dat je ook aan andere denkt rond deze periode dan alleen je famillie of gezin ook al zijn het maar twee woordjes of maar een
zin  dat geeft niet het gaat er om dat je hem hebt verstuurt en dat je ook aan die ander denkt

 en bij deze wens ik jullie allemaal hele fijne dagen
toe en een  mooi new 2016

een beetje saai en standaard misschien

en oudbolllig maar  je moet altijd wel op de tekst in of op zon kaartje letten soms kun je niet alles er in schrijven
 hangt van de persoonlijk situatie en gebeurtenissen in de omgeving
thuis situatie en in de wereld af dus ik houd het simpel en klein


hele fijne dagen en tot  in jan 2016


misschien dat ik zo rond  oud en new jaar nog even een klein berichtje post
https://en.wikipedia.org/wiki/Christmas_card maar ik blog deze dagen wel even minder dan gewoon groetjes   leon10

1 opmerking:

  1. Oh, ik vind die vintage kaarten altijd zo schattig, heb zelf ook een kleine collectie bij elkaar gespaard.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen