alice christmas

alice christmas

zaterdag 2 januari 2016

new bbc serie programma victorian bakers bbc 2 te zien vanaf dinsdag 5 jan

het is nu alweer 2016  en zijn er ook weer wat nieuwe tv programmas op tv  te zien
oa wie is de mol verborgen verleden  doktor deen gaan ook weer van start en ik ben er erg blij mee eindelijk weer wat programmas met inhoud   en geen flut tv het is leuker om wat inhoud technische goede series of programmas te zien op tv dan al die inhoudlosse troep en quizzen op  de nl tv
maar helaas goede series en programmas zijn duurder in de maakt  en flut is goedkoper
dus schakel ik helaas heel jammer vaak over na bbc en britse tv docu en dramas wat die hebben vaak meer inhoud en informatief vooral historic culture  nature bake garden en travel vind ik prachtig programmas als  british bake of the great allotment british sewingbee bbc nature docu s
who do you think you are  gardeners world en veel antiek programmas als bargain hunt  antique roadshow heerlijk  maar ook costume kostuum dramas kijk ik vaak als ze er zijn op de bbc
want nl koop te pas vaak veel later of helemaal niet aan
maar goed soms heeft nl ook best goede series of programmas en dan zapp ik wat tussen npo 1 npo 2 max en net5 en bbc 1 en bbc2 en zoek ik gewoon eventjes uit wat leuk is

vanaf dinsdag 5 jan komt op bbc 2 een new bak programma wedstrijd 3 episodes afleveringen
ala british bake off maar dan met historic tintje we gaan terug in de  victoriaanse
tijd victorian times en de mensen bakken dus op de manier en de recepten uit die tijd
ook de keding en costumes komen uit deze tijd  je hebt ook geen moderne kook spullen
maar kookt op de manier toen ze dit deden in de victorian times
oa de  mensen die aan deze wedstrijd mee doen zijn profesionele bakkers en doen dit in
real life ook maar wel op de moderne manier dus dit is ook new voor deze mensen

het lijkt mij weer een erg intressant en leuk programma dus ben  heel benieuwd hoe dit eruit gaat zien

http://www.bbc.co.uk/programmes/b06vn7sj

om 21.00 uur te zien nl time british 20.00  op bbc 2





Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen