alice christmas

alice christmas

donderdag 14 januari 2016

wat ik zelf nu lees ! dutch and english books

ik kom al tijdje niet zoveel aan lezen toe helaas of wel beetje maar eigenlijk te weining
 nu lees  vaak overal wel op de bank in de stoel in bed of in trein of bus  auto  maar je hebt soms van die periodes dat je wel wilt maar het gewoon weg niet lukt

en  heb nu weer paar boeken  uitgezocht waar ik nu in begonen ben

dutch

twee zijn roman/ novels die in  schot /scot land afspelen
en de andere is het nieuwe boek van david mitchelll
wat eigenlijk een vreemd en raar bizar spookverhaal is
ghoststory  dus ik kan weer tijdje vooruit nu maar hopen dat
het ook  lukt


dutch







dutch

1 opmerking:

  1. Lijken mooie boeken, ik ga ze even onthouden. Het boek van David Mitchell is weer een duidelijk voorbeeld dat de Engelse omslagen vaak veel mooier zijn qua ontwerp.

    BeantwoordenVerwijderen