alice christmas

alice christmas

maandag 29 februari 2016

een freubel handige cadeautje leuk voor crea type s

ik ga aankomende za met een vriendin naar een vriendin  die ja heel fout ik weet het ze was in nov jarig maar omdat het toen erg druke periode was voor ons allemaal  eind nov door prive zaakjes is het het er niet van gekomen om op verjaardag visite te gaan dus van daar nu pas  en dat is wel heel erg laat maargoed beter laat dan nooit  denk ik dan maar weer en dan is het de vraag wat geef je cadeau  op een gegeven moment heb je gewoon al veel  en ( alles wel ) dus dan vraag je vaak dingen wat je op kan gebruiken oa zeep of parfum of badschuim of mooi boek lekkere thee geurkaarsjes bak producten iets wat je ook echt kan gebruiken of iets waar je echt wat aan hebt wat nuttig is bloemen plantjes of waar je iets van kan maken en knutselen ( oke daar horen boeken muziek of mooi theater stuk  niet echt tussen maar dat is soms ook nuttig je krijg dan info en mooi goed verhaal  en  daar kun je ook wat van mee en oppikken soort levensles of wijsheid dus reken ik dat ook gewoon mee als nuttig  maar goed  deze vriendin is niet zon lezer  en is beter met haar handen  dus dacht ik oke dan word het dus iets creatief hobby achtigs

ze is erg goed in handwerken dus naaien maar vooral goed in borduren
verder hoop ik dat ze ook haakt want ik heb erg leuk hobby pakketje samengesteld

voor haar voor crea- types




alle  hobby spullen komen bij action,  xenos en wibra vandaan ik koos zelf voor een roze haak naald voor haar lekker vrolijk !
maar je kunt tegenwoordig allerlei soorten haaknaalden vinden  houten plastic handvat gekleurde haaknaalden gewoon zilver of goudkleur of grijs

bij xenos verkopen ze ook boduur stof in twee maten klein en groot het wand kastje gebruik je als  mand
xenos borduur garen
xenos borduur garen
borduur ring of hoops xenos
haak naalden wibra verschillende kleuren
mini haak bollentjes katoen







je doet hier alles in  folie erom mooi strikjes en klaar leuk om te geven en te krijgen
wand kasje zeshoek xenos roze groen of wit

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen