alice christmas

alice christmas

dinsdag 9 februari 2016

een gewoon potje!

dit potje zag  ik deze kerst periode toen ik keertje bij mijn   zus op bezoek was en ze had er geloof ik toen kerstkoekjes of kransjes in vond het model zo leuk van het potje  en vroeg waar ze die vandaan had
ze had dit potje van mijn moeder gekregen dus ik aan mijn  moeder gevraagt waar ze het had gekocht  en driemaal raden het was nog niet eens heel duur ook gewoon bij de action maar dat was al tijdje geleden zei ze dus dacht ik ach dan hebben ze ze vast niet meer
maar in januari zag ik ze liggen in klein en groot formaat dus heb ik er toen eentje mee genomen voor  1.99 ze hebben ze in de kleuren wit grijsmint- groen en  poeder roze met een ster vogel of hartje
leuk om zelfgebakken koekjes of snoepjes  of  chocolade paaseitjes in te doen en ze weg tegeven als klein cadeautje voor iemand en in deze komen volgend jaar kerst de kerst krans koekjes zo leuk voor op tafel

2 opmerkingen: