alice christmas

alice christmas

woensdag 24 februari 2016

fresh and clean aan de was !







ja  en dan heb je even een was momentje  dat moet dan ook weer eens gebeuren
en die lieve kaboutertjes die ik nooit zie die slaan mij huisje zeker  vaak over  denk ik dus hup  even door zetten
en draaien met dat ding je hebt soms van die was dagen  net als vroeger de grote schoonmaak
had je ook was dagen niks aan maar het moest toch anders word de  hoop steeds groter  en dan moet je nog meer dus ja  dan toch maar weer wasje  draaien het hoort er bij nu vind ik wassen geen punt maar strijken vind ik een ramp  ( ja daar ben ik net man in vind het niks en doe het liever niet  maar ja soms moet je maar dan vind ik het nooit mooi genoeg of glad dus ja dan kun je het net zo goed niet strijken

en ik gebruik vaak voor gekleurde was omdat veel kleding tegenwoordig toch bont en kleurijk is
en dat  gebruik ik ook gewoon voor de witte was dekbed en ondergoed werk perfect

nu heb ik al tijdje een heerlijk ruikend was middel van ah eigenmerk  en wast perfect en blijft  heerlijk lang ruiken ook als je een droger gebruikt of het in een droger  doet  deze ruikt heerlijk na rozen & zomer fruit

waarom zou je een duur merk gebruiken als dit ook erg heerlijk ruikt en ook goed schoon wast het is  een goed product er zijn verschillende geuren  maar dit is mijn favoriet

ik wens jullie veel was plezier en fijn was dagje!











Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen