alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

maandag 21 maart 2016

Art Garfunkel - Bright Eyes



deze song verbind ik altijd beetje met pasen  de song komt  uit de jaren 70
toen ik nog kind was werd deze film met pasen uitgezonden en  het is waterschipdown
of waterschapsheuvel na een  kinderlitratuurboek van richard adams
 en ik kan je zeggen dit boek of film  is zeker niet geschikt voor erg jonge kinderen
het is een heel triest en zielig verhaal over twee konijnen  rassen  die elkaar te lijf gaan
er zit natuurlijk wel boodschap in en is filosofisch en heeft inhoud maar als  klein kind
van een jaar of 10  zie je dat nog niet zo je ziet vooral twee konijnen families die elkaar te lijf gaan
en echt zo zielig de muziek was wel erg mooi  we hebben deze film wel ooit onderbegeleiding met mijn vader op de bank gekeken  maar  halve wege willde we niet meer kijken we zaten bijna te huilen
toen dacht mijn vader oh het is misschien toch niet echt geschikt voor ze maar ja je weet niet hoe een kind er op reargeerd en ook al was het een tekenfilm  het was niet echt een happy  one arme konijnen (hazen)


daarna hebben mijn zus en ik nooit meer waterschipdown ( waterschapsheuvel willen zien)

zon impact kan iets hebben het boek heb ik trouwens nog wel eens gelezen later maar de film  nooit meer gekeken

de muziek uit de film en de title song was wel erg mooi


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen