alice christmas

alice christmas

woensdag 9 maart 2016

hema go s british !

hi hi zat net even andere blogs te lezen en daar vond ik dus leuk stukje over  onze nl hema
nu wist ik al dat hema in het buitenland het redelijk goed doet oa belgie frankrijk uk duitsland
zijn al  shops te vinden   en raar genoeg  gaan ze daar redelijk goed  maar dat zal ook met de prijs te maken hebben wat hema is voor buitenlandse begrippen redelijk  betaalbaar  als je ziet wat berlijn london en parijs aan andere dure luxe shops en warenhuizen heeft is dit juist erg leuk en heel betaalbare
 dus kan goed begrijpen dat de hemas buiten nederland het goed doen
en dat is mooi voor ze dat gun ik ze    aangezien  de action in nl toch wel een grote concurent is
voor hema is het best erg slim om het ook ergens anders te proberen
als ik hun was zou ik ook zweden en denemarken gaan proberen  daar zitten ook vaak dure danish design shops volgens mij gaat het daar ook wel lukken oke je hebt ikea maar goed die zitten vaak buiten de steden  en de hema heeft niet veel ruimte nodig om leuke en degenlijk te wezen en heel betaalbaar dus hema  tumbs up for you !!! zet nl maar weer eens lekker op de kaart !

http://selinalake.blogspot.nl/ dit blog in van britse styliste van woon en lifestyle dingen
maar vond het zo grappig dat je dan zomaar de hema weer tegenkomt ze heeft een kleine post over onze hematje


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen