alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

zaterdag 5 maart 2016

my happy easter home deco


ik ben al in mijn huisje
begonnen met de paas versiering
gewoon weer van stal gehaald

en  houd het simpel niet te veel of te druk
maar dit gaat nog een beetje
het hazen doosje vond ik ooit bij een kringloop winkel er zitten nu chocolade eitjes in van de hema bosvruchten en aftereight mint smaak
en heb er nu eitjes in gedaan de stolp kwam ooit bij xenos vandaan
vogetjes en eitjes bij wibra action of xenos
oh ja ik heb een nep tak want dat is beter  voor mijn hooikoorts
geen stuifmeel pollen of bloesem maar plastic en stof  ook van de xenos


oh  weetje dat  je trouwen heel lang met after eight eitjes kan doen
jaaaaaa je kunt er erg lang mee  doen zelfs als je het volhoud
want de naam zegt het natuurlijk al after 20:00 dus na 8 ten
goede  beproefing om van je chocolade eitjes verslaving af te komen hi hi  tja ze noemen ze geen
before three o clock helaas he jammer ! he







4 opmerkingen:

  1. Je hebt het al gezellig versierd Leontien.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gezellig hoor! Ben ook benieuwd naar de eitjes van de Hema. Binnenkort maar wat halen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja albert hein had nu ook erg leuke zag ik die je kon scheppen net als bij jamin in verschillende soorten smaken !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. bedankt janneke hou erg veel van gezelligheid !

    BeantwoordenVerwijderen