alice christmas

alice christmas

zondag 20 maart 2016

sweet cotton granny kit knit

ik zit soms gewoon wat op internet en pinterest te zoeken na  ja eigenlijk na leuke  ideetjes en pins of mooie kleuren voor mijn board  en heel soms kom je via het pinnen ook via links andere leuke  websites en
ontwerpers tegen dat geld vaak voor woon lifestyle hobby s  en zo kwam ik  ook dit tegen
 ik ben nu aan het haken begonnen en pin dus nu veel wol en katoen garen  om wat kleuren ideeen en combinaties op te doen  en toen vond ik dit deze ontwerpster mo heeft een katoen line bedacht voor het haken en die verkoopt ze via  haar etsy shop  ze is ook ontwerper van stoffen en heeft  in amsterdam stage gelopen bij een bedrijf daarna is ze naar london vertrokken en heeft ze voor marks & spencer gewerkt  ze heeft nu haar eigen studio aan huis weet niet of dat in israel of in america is  maar deze drukke dame heeft een erg leuk blog istagram  fb site  en pinterest board en ze heeft toch een leuke kleurrijke collectie
knit granny kit katoen cotton ontworpen die niet alleen leuke kleurtjes heeft maar ook hele leuke namen oa daisy, seafoam, rose, bluebell , lavender, enz
hebben dus voor de crea- bea types  is dit super leuk en weer eens iets anders  en orgineel
je kunt paketjes met katoen samenstellen in verschillende prijsklasses hoe meer katoen hoe duurder maar je kunt ook 3 bollen bestellen er komen wel verzendkosten bij




link na haar website






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen