alice christmas

alice christmas

maandag 4 april 2016

bumb hoofd punthoofd !

helaas blog ik nu eventjes wat minder want ik heb al tijdjed last van hoofd pijn had mijn hoofd gestoten aan aan zon leuke moderne afzuigkap  ala dit model en kreeg toen een bult die zakkte wel weg maar zit er nog steeds  ik aan de paracetamol maar na twee weken zat het er nog toch maar even naar de huisarts ze deze dat het een flinke klap was geweest en dat het een lichte hersenschuding was maar op het moment dat ik stoote wist ik nog waar wie ik was wat ik deed en de hoofdpijn kwam  later was ook niet misselijk of duizelig moet nu wat rustig aan doen  en die bult dat zit er nog wel paar maandjes zei ze die trekt heel langzaam weg dus maar weer aan de paracetamol en mag niet zoveel lezen en tv kijken als ik moe wordt stoppen baal baal dat zijn ook van die stome dome ongelukjes waar van je denkt neeeeee ! toch dat heb ik nu weer maar goed  maar even rustig aan doen dan maar en hopen dat het gauw weer  weg zakt

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen