alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

maandag 18 april 2016

happy happy birthday queen have a lovely day wow 90 ! hip hip hooray !

lots of happiness joy an good luck and health  to her
and her familly   and love ones a great and lovely special day!   wow 90 ! thats great
zo nu weer beetje over in het nederlands


as do 21 april  wordt the queen elizabeth ( lizzy)  90 jaar en ik vind het  geweldig  thumps up want  dat is niet zomaar een leeftijd en dan nog steeds als queen ik heb daar wel bewondering voor ook al  ( zou ik ook erg leuk vinden als  haar kleinzoon  over tijd koning word en queen will & kate  ( short cut)  te lange namen  anders moet ik heel veel typen  maar ik heb veel bewondering voor de queen rechtvaardig beetje streng doorzetter en gewoon doorgaan en als dat nog kan en mogenlijk is is dat fijn en mooi  en moet er gewoon van genieten
nu het allemaal nog gaat  en kan en als je zou oud bent en super veel hebt mee gemaakt en  gedaan in heden en verleden  en zolang al queen bent vind ik dat applause waard want wat gewoon normaal mens mee maakt maakt zij ook mee en door en vaak nog veel meer in leven wat ook bij royals up en down gaat net als bij iedere ander mens maar zij heeft er nog veel meer zware zorg taken bij en als je ouder wordt kan dat soms best lastig moeilijk en vermoeiend wezen dus hier mijn respect  ook al hebben mensen van alles over uw gezegdt en beweerd in verleden in historie  en heden  ze waren zelf nooit queen  ze zaten nooit met de veranwoorlijkheid  met beslisingen goed of foute of twijfels  of een gevoel of emotie waar uw mee rond hebt gelopen en roddelen doen mensen toch wel ook als uw misschien geen queen was geweest maar hovenier was of een teashop runde of bibliothecaris was geweest  er valt altijd wel iets te roddelen maar goed uw bent uw  en dat is ook goed en uw leven ging niet altijd over rozen maar  denk de doorns even weg en  ruik ze mmmmm zoet  en dat het zelfde met het leven soms heb je doorns en soms niet

ik wens uw hele fijne dag as do 21 april en fijn feest
have a lovely  special day ! and enjoy


as  donderdag op bbc 1   voor ned kijkers
wordt op bbc  doc  uitgezonden queen at 90
om 22.00 dutch time  / 21.00 uk time
https://en.wikipedia.org/wiki/Elizabeth_II




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen