alice christmas

alice christmas

maandag 25 april 2016

kleur bekenen ! verhuis nieuws

ik heb een klein nieuwtje  ik  ga verhuizen na een groter apartement wel in de zelfde omgeving  en plaats waar ik nu ook woon ivb met privacy zet ik  niet neer waar of welke plek plaats  dat is dat doet er ook niet veel toe maar ik ben er erg blij mee want waar ik nu woon is soort mini apartement erg klein meer het soort ver edele studenten studio / kamer met een eigen keukentje en badkamer dat wel maar erg tiny small  waar ik straks komt te wonen is  2x groter en heb ook een balkon had nu frans balkon en openslaande deuren dus
dat word flink werken inpakken uit pakken  spulen uitzoeken en weg doen en meenemen maar ja kan niet alles mee nemen dus doe ook veel weg en al woon ik klein ik heb in de jaren dat ik in dit mini flat apartement woonde 15 jaar  best veel verzameld maar kan als het echt moet ook wel veel weg doen behalve  boeken

mijn leesboeken vind ik moeilijk om weg te doen want ik houd erg veel van lezen en boeken
leen ze ook nooit uit omdat ik bang ben dat iemand ze niet netjes behandeld of er niet voorzichtig genoeg mee is  hou niet van ezels oren namenlijk of koffie vlekken of koekkruimels in mijn  boeken of waterschande dus mijn boeken in de kast  betekenen erg veel maar goed we zullen toch aan de bak moeten
ik krijg hulp van familie mijn neef is huisschilder dus dat is ook erg fijn  want er moet best veel geverfd worden en er moet ook een vloer in gelegt dus laminaat en zijl plan is om in july over te gaan dus heb nog even de tijd maar het kan dus wezen dat ik straks wat minder ga bloggen tot dat  ik  ga verhuizen en op mijn plek zit maar probeer af en toe denk ik nog wel even wat te bloggen dat probeer ik in iedergeval

dit weekend ben ik voor kleur kaarten en kaartjes wezen kijken en  daar voor gingen we naar de gamma erg veel keuze heeft de gamma in kleuren dus dat werd lastig  wilde graag pastel tinten  want heb dat nu ook in huis old antique pink en sepia green en lavender lila  pastels  maar ga voor het nieuwe apartement weer voor andere kleuren   en dat was niet makkelijk wat er was super veel keuze en wil niet te goedkope verf maar ook geen hoofdprijs voor kleuren betalen beetje er tussen in maar ben er nu uit ik  zag bij de gamma erg leuke krijtverf van hun eigen  gamma merk  wood en wall  is de naam van hun eigen merk en is gebaseerd op engeland en de landhuizen en cottages daar dus het country life landleven  vond er erg mooie kleuren tussen zitten maar heb er toch niet voor gekozen om  krijt verf te doen niet omdat ik het niet mooi vind maar krijtverf is iets zwakker op de muur en je moet dan na tijdje weer over verfen voor meubels kan dat geen kwaad maar als je alle muren van je huisje er mee doet wil ook dat het iets langer blijft zitten dan  paar jaar krijtverf blijft minder lang zitten dan gewoon acyrl verf  maar ga nu wel voor de matte krijtverflook maar mocht je een muur met krijtverf willen doen dan is dat geen punt  maar mocht je alle muren van huis willen verfen dan houd krijtverf minder vast en je wil ook niet na jaar of 4 a 5 weer moeten verfen maar goed dan sta je daar in de gamma met  erg veel kleur keuze en dan moet je kiezen ze hebben bij gamma een kleurenkaart rek waar kleuren op ton sur ton in het rek zitten en die je kunt combineren en ook nog weer kunt laten mengen na gewenst  alle kleuren hebben leuke grappige romantische stoere namen over allerlei onderwerpen  dat vond ik misschien ook nog wel het leukst om naam en kleur  te kiezen dus heb gewoon in het rek gesnuffelt en allerlei kleurtjes gepakt wat mij mooi leek  om daar dan thuis weer keuze uit te kunnen maken en dat was ook niet zomaar gedaan daar zat ook wat tijd in maar ben er uit en zal ze ook even laten zien zo




wood &wall

wood &wall








en deze kleuren zijn het geworden
zwanenmeer blauw
dauw groen
earl grey green
en vuurvliegjes peach

wood &wall 
kleurkaartjes gamma

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen