alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

zaterdag 18 juni 2016

hoops are back ! hoopsie daisies !

misschien is het je al opgevallen dat the hoops weer back zijn terug van  wegegeweest op retour retro net als bij de oude lps  platen  nu  zijn er denk ik veel vrouwen die deze hoop zich nog wel kunnen  herinneren van toen ze een meisje waren zo in de jaren 80 en 90 was het ook erg hip en het komt nu dus weer terug  het mooie er van is dat als je het  regelmatig doet  sochtend of  na het  avond eten dat je  er  elke dag  een uurtje doet het je ook helpt om je taille slank te houden omdat je de spieren daar dan veel gebruikt en wie wil dat nu niet hula hoopen is niet alleen voor meisjes maar ook voor iets oudere meisjes dames vrouwen  heel geschikt het kost weining tijd  en is ook nog best grappig om te doen niet heel vervelend  en je kunt het buiten doen maar ook binnen als je daar de ruimte voor hebt  ik heb er zelf eentje gekocht laatst omdat ik dus merkte dat ik breeder werd in de taille streek en  ik mijn conditie  beetje wilde op bouwen touwtje springen kan dan ook maar the hoop is ook  niet slecht  en is wat fijner dan springen de hele tijd dus mocht je dochter nichje  kleindochter  een hoop hebben of ze heeft er nog geen een dan is het juist leuk om samen te hoopen
de hoops zijn verkrijbaar in kindermaten of in volwassen dus van kleine hoops na groot en het kan best leuk wezen om dit samen te doen of in hoop ploegje met meerdere dames of meisjes je hebt ze vaak al voor paar euros  en het hoeft niet heel kostbaar te zijn het is maar hoop  je kunt  bij speelgoed shops en  action wibra  kijken of op de markt of braderie maar ook flying tiger heeft ze kocht die van mij bij de wibra voor  heel weining




https://en.wikipedia.org/wiki/Hula_hoop

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen