alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

zaterdag 30 juli 2016

mijn huisje !




 ja ik zou jullie nog even laten zien   hoe ik nu woonde ik woon er nu 3 weeken en  ben er erg blij mee nog wel kleine ditjes en datjes wat niet erg vlekkeloos verloopt vooral de post  post  had fout in mijn adres en nu krijg is steeds  post  van sommige instansies  maar dat zijn er maar twee waar van het huis nr niet klopt ook nuon  heeft dit doorgekregen  helaas dus er steeds achteraan gebeld maar het is blijkbare heel lastig om iets uit een computer systeem te krijgen het is klein verschilletje maar toch dat heb je met computers die automatische briefen typen  hoop dat dat binnenkort over is en anders jammer dan  ik ga er dan niet meer achter aan  want heeft geen nut je krijgt steeds iemand anders aan de lijn  en ze geven niks door of veranderen niks heb het nu vaak genoeg doorgegeven dat het een ander  huis nr moet wezen verder woont het er erg mooi en  de tinten zijn grijze wit  met donker hout en earlgrey green  zwanemeer blauw  dawn green mint alle kleuren zijn van de kleurkaartjes van de praxis  die erg leuke kleuren hebben en je kunt ze ook nog mengen tot een eigen kleur ook erg leuke namen en ton sur ton toepasbare de spullen zijn van ikea en van het oude huisje heb ik ook erg veel mee genomen  verder van action kwantum en xenos blokker en  de kringloop winkel

en het is  best gezellig geworden het schilderij boven de tv  heeft mijn moeder

zelf geschildert voor mij en past  er perfect bij in kleuren
en is lekker vrolijk ja erg blij en happy er mee

ik wens jullie fijn weekend en mooie dag

3 opmerkingen:

  1. Even bijgelezen, het is leuk geworden hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ja dank je ben er zelf ook heel blij mee janneke maar het was heel werk dat wel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ja dank je ben er zelf ook heel blij mee janneke maar het was heel werk dat wel

    BeantwoordenVerwijderen