alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

dinsdag 19 juli 2016

wat ik nu lees ! van de bieb

doordat het een tijdje druk is geweest  met de verhuizing en dingen er omheen  had ik niet zoveel tijd om te lezen dus  heb  nu weer wat leesvoer gehaald van de bieb   ook omdat ik deze zomer niet na england ga mijn reis ging niet door vlak voor mijn verhuizing kreeg ik te horen dat er te wening deelnemmers waren met de groeps reis heel jammer zou naar yorkshire en de  moors en emilly bronte en haar zussen op zoeken in het plaatsje haworth  maar ga nu verschillende dagjes weg in nl  en dat is ook leuk en gezellig dan ga ik later weleens weer kijken  ik lees nu de meeste in het nederlands maar  alleen die van monica wood in het engels want  de nl versie was uitgeleend    de boeken zijn trouwens allemaal ook in het engels te vinden het is een mix van romantische drama en fantasie maar kan weer vooruit

soldier in english uk



the one in a millon boy  english
looking for alaska english

the confectioners tale  (novel)


iron warrior  english

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen