alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

maandag 1 augustus 2016

boeken tip harry is back ! update

ja ja  was net in de stad en toen kwam ik langs de boekwinkel waar ik vaak zelf  mijn boeken weg haal en heb hem toch maar gekocht want had de hele serie al het is even wenen omdat het in toneel theather form lees dus met   aanwijzingen  en details en namen van hoofd personen die line of zin zeggen echt theater maar op en of andere manier kriebelt het toch en wil je weten hoe het verder gaat het theater stuk  heeft erg goede recensies dus  hoop dat het boek ook  leuk is ik heb eerst nog stapel van de bieb wat uit moet maar  ga hem binnenkort zeker  lezen   UPDATE   ik heb de boeken allemaal in het engels gelezen maar er verschijnt in nov 2016  de nederlandse versie
harry potter en het vervloekte kind  wordt de title
en de uitgever zal de harmonie weer zijn dus for dutch fans nederlandse fans nog even geduld het boek komt er aan
                                                                   
                                                                   
                                                                     
                                                                 


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen