alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

maandag 22 augustus 2016

school of studie spullen en een weekje vrij

ik heb nu zelf  weekje vrij de vakantie is al bijna weer voorbij voor velen maar ik heb hem nu pas en omdat mijn engeland reis niet doorging  dit jaar en ik net verhuist ben  vind ik een week lekker rustig ook wel prettig engeland blijft wel liggen waar het ligt als het goed is een niet weg waait of zinkt en de herfst kan ik ook nog wel weg en anders volgen voorjaar wel weer in 2017 maar dan ga ik vroeg boeken voor maart april of mei zodat ik iets meer zeker ben dat de reis ook inderdaad gaat zeg natuurlijk niks wat het gaat om dat je genoeg mensen hebt met een bus reis maar toch ( nederlanders zijn niet erg gek op de uk of engeland dat is maar een klein groepje net als  nederlanders die van schotland ierland dennemarken noorwegen of zweden houden en liever  daar na toen gaan dan met de massa mee na italie  spanje of frankrijk waar je half nederland ziet rond lopen komt door het zon idee  mensen denken dat je vaak geen mooi weer hebt in noordelijke landen maar vergis je niet oke ze hebben het vaak wat minder warm en geen hitte golven  maar wie zit te wachten op 3 weken 30 of hoger  ik zelf niet zo af en toe bui en lekker 25 graden en wat zon is ook goed blijft alles ook mooi groen en geen bosbrand gevaar of verbrandings gevaar en kun je ook nog iets zien en doen van het land zelf dingen bekijken ik zelf persoonlijk  sowieso geen strand ligger dus ze mogen mijn plekje hebben aan het strand hi hi houd niks bezet geen handoekje leggen voor mij wel zakdoekje hi hi maar goed je kunt ook in spanje frankrijk of italie pech hebben net als in nederland of uk en ierland je kunt ook de tent uitdrijven in italie of zomer stormen hebben in frankrijk spanje mistrals genoemd je heb meer kans van niet maar ja dat is een kans net als de loterij en zo moet je het weer ook maar zien een voorspelling voorspelling zegt het al  het valt soms niet te voorspellen weermannen en vrouwen hebben geen glazenbol of kijken niet in koffie dik en voelen het niet aan hun thee water ze doen hun best en ik kleine lijnen kunnen ze beetje dingen zien wat het verloop is maar het blijft een  voorspelling een verwachting  het is net beetje  hocuspocus  soms


maar goed hoop dat jullie fijne vakantie hebben gehad ondanks het weer wat op sommige dagen best mooi en redelijk was en in de maand mei hadden we ook best veel mooie zonnige dagen alleen vergeten we dat weer snel en verder kun je er gelukkig en goed ook maar weining aan doen anders hadden we hele oorlogen om  alleen het weer van vandaag of elke dag ander weer of om de seconde zo prettig dat we dat nog steeds niet zelf in de hand hebben  kracht  van de natuur he het weer niet van de mens

maar goed heb lekker weekje vrij in mijn nieuwe huisje  en das ook fijn ga nog wat dagjes weg en voor de rest lekker rustig aan


voor alle mensen die weer na school gaan  en nog leuke school spullen zoeken en wat anders willen dan action hema bruna   kun  je ook kijken bij de shops van sostrene grene in groningen zwolle  amsterdam den haag rotterdam en (den bosch)  deze is new  ze hebben geen webshop dus je zal na een shop  moeten maar  ze hebben erg leuke betaalbare school spullen   dus mocht je in een stad zijn waar er eentje zit ga eens kijken  ook de back to school afdeling is erg leuk met school en kantoor spullen http://sostrenegrene.com/

niet alleen leuk voor kinderen studenten maar ook voor docenten en onderwijzers van gummentjes tot podloden pennen nietmachines schriften mapen voor meer kijk op hun website istagram of facebook pagina

ze verkopen niks online dus enkel in hun shops maar  het is erg leuk om eens een kijkje te nemen ze verkopen er van alles voor huis keuken tuin en woon  spullen prijs zit tussen xenos hema action in niet heel duur en leuk en deense  beetje een oud kruidenier gevoel krijg je als je er binnen loopt maar wel sfeervol en hip  met heerlijk rustige muziek op de achtergrond












Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen