alice christmas

alice christmas

woensdag 10 augustus 2016

theetje drinken haken en lezen en wat een weertje !

ja soms  zou je willen dat je alles tegelijk kon doen haken en lezen en dat zou kunnen alleen moet je bij beiden toch je aandacht erbij hebben en houden ik ben nu bezig met haken haak nog niet zo lang en het is nog vrij recht haken met bolletje haak garen van de action maar het werkt heel ontspannend na  druke dag maar ja ik lees zelf ook graag en heb nog stapel boeken te lezen dus doe ik van beiden een beetje met gevolg dat het haken weer blijft liggen en dan denk ik ach straks in sep of oh als ik keer geen leuke boeken kan vinden uit de bieb dan pak ik het wel weer maar dan blijft het toch weer liggen en nu met deze nederlandse zomers met af toe een bui wat voor nederland echt heel normale zomer weer is dat warme is juist uitzonderlijk en hittegolven is niet echt iets nederlands komt steeds vaker voor in nl maar dat komt door opwarming van de aarde maar ja dat er veel regen valt kan ook  daardoor komen woestijn droogte of moesons regenbuien tja je kunt er weinig tegen doen dus neem kop thee en het valt dan allemaal weer mee hmmm heel engels denkwijze maar oke en anders als het mogenlijk is zoek de zon op in landen waar hij wel schijnt of ga na de zonnebank of sauna of suptropische zwembad  of na emmen of burgers zoo waar je grote kassen hebt met warmte  dessers jungels enz bios is ook leuk of ga naaien breien of haken of lezen pak een museum helaas is het weer nu wat minder  ik vind het zelf geen probleem ben meer het type koele kikker landjes oa uk ierland schotland of denenmarken of zweden en  italie of spanje in voorjaar of najaar  niet zo warm heerlijk is dat en ook met minder mooi weer wat je ook in buitenland kan hebben valt daar ook soms en soms goed ook denk helaas het is niet anders morgen hopen we weer op mooi weer
en ga nu heerlijk aan kopje groene  macaroon thee lekker zoetig  !


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen