alice christmas

alice christmas

zondag 4 september 2016

parfumettje look a like

ik had laast een lekker geurtje gekocht bij etos ik koop tegenwoordig vaak mijn geurtjes bij action  kruitvat etos of op = op shops  in plaats van of bij een drogist of parfumerie  mijn moeder koopt vaak online ook omdat ze vaak goedkoper uit is  maar ook omdat ze een vast geurtje heeft wat vaak niet in winkels meer verkrijgbare is en het en vrij prijzig is van vivienne westwood online is hij soms nog wel te vinden vaak en goedkoper ook nog  ik heb geen vaste geur ik spuit gewoon op wat ik op dat moment lekker vind en  ga de laaste tijd vaak over op goedkoop  want vind parfums en dan merk geuren gewoon te prijzig geworden maar  je hebt tegenwoordig goede lekkere geuren voor weining en merkloze variant van het echte

lamis is zon merk dat duplicaten van merk geuren maakt is vaak verkrijgbare op braderien markten bij etos  en bij op = op shops  vanaf 5 tot  10 euro en ertussen heb je al geurtje en ik denk maar altijd zo whats in a name je betaald meestal de naam op het flesje het ruikt misschien iets langer dan de fake parfums maar  voor bijna 50 euro  of er tussen 40 39 mag dat  dan ook wel ze hebben vaak wel aanbiedingen  maar dat zijn meestal de wat oudere geurtjes die krijg je dan voor  20 19 of 25 euro meestal 30 ml  trouwens ook in de luxe duurdere parfums is dat vaak zo  ik ben daar beetje mee gestopt want vind het te duur en het niet waard om voor laten we zeggen 40 euro zo weg te spuiten  doe meestal drie maanden met flesje maar  toch en vaak heb ik flesje voor door de weeks een een voor speciale gelegenheden  deze heb ik laast gekocht bij etos  en 3 x raden welke copy  dit is  een heel beroemd  geurtje  van dior en ruikt bijna het zelfde komt echt heel dicht bij precies miss dior cherie hij zal misschien niet zolang houden als the real thing maare  wat wil je voor 6 euro das wat anders dan 50 euro voor 30 ml in sinorita zit 100 ml  oke eerlijk vrij zuining spuit hij niet maar ja voor 6 euro kun je dat ook niet verwachten maar de geur is  heerlijk en heeft erg veel weg van miss dior http://www.parfum-stunter.nl/Creation-Lamis







verkrijgbare bij etos shop  op markten braderie op = op shops

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen