alice christmas

alice christmas

maandag 26 september 2016

wat ik nu zelf lees van de bieb

waar ik zelf nu  in begonnen ben dit boek en heb  harry potter and the cursed child  nu ook uitgelezen  wat heel heel jammer is want  het is mooi boek er zijn veel fans die het  boek of verhaal niet goed genoeg vonden maar  ik vond het persoonlijk geweldig erg goed en heel verassend en grapppig en onverwachte twisten het thema wat verwerkt is in het boek eenzaamheid vriendschap buitenbeentje pesten anders zijn  en geliefd zijn  in het boek voorkomen buiten dat het in de wizardingworld van harry potter en hogwarts afspeelt   en magische kanten heeft gaat het ook om jezelf te acepteren zoals je bent en ik vond het een heel sterk en goed verhaal en mooi verteld  en dracos son  dracos zoon scorpius is mijn favorite in dit boek so cute er zitten dus hele onverwachte plots en twisten in het boek maar dat moet je zelf maar gaan lezen en het idee van  een time tuner en tijd reizen vond ik wel erg orgineel bedacht  het schijnt dat het boek ook makkenlijk te lezen is  voor mensen die lees problemen hebben (met andere woorden  hoe ze dat steeds zo mooi in de media en journal news zeggen laag geletterden oke mensen met die dislechtische zijn of in gewone mensen taal  last hebben van leesblindheid omdat het in schript vorm is geschreven en daardoor korte zinnen heeft kunnen deze mensen ook het boek goed volgen das bij toeval ondekt maar toch weer leuk om te weten ze kunnen het beter volgen dan de andere boeken uit de serie  ik heb de uk versie gelezen maar eind nov  word op 19 nov de nederlandse editie verwacht het thema  van het boek is  anders zijn  en dat is  dit boek ook heel anders maar niet minder of slechter anders maar leuk anders maar mooi en het is zeker geen fan fiction of fanfictie maar eigenlijk  een boek  wat na de serie  harry potter  afspeelt dus sequel  boek  wat je beter los van de serie  kunt gaan zien maar als je fantasie genoeg hebt en  verbeelding moet dat zeker lukken
het is geen slecht boek maar gewoon anders ! dat wel het leest ook beetje anders maar ik kon mij wel goed in leven en verplaatsen in de karakters en personages en het is zeker niet zo dat de personages afgestomp of niet levendig zijn zoals veel fans   zeggen  ( dat kan ook aan hun fantasie of inleveningsvermogen liggen hi hi)
dus  ga het gewoon lezen en dan merk je wat jij er van vind




dutch
uk


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen