alice christmas

alice christmas

woensdag 19 oktober 2016

beetje kerst al hi hi

ja daar was ik  weer eens en ben vandaag begonnen aan beetje kerst  diy  ik ben namenlijk bezig met kerstkaartjes ook dit jaar wil ik ze graag zelf maken met beetje hulp van pinterest en van mezelf en omdat ik vaak te laat begin met deze kleine dingentjes omdat v vaak nov en dec erg druk en hectische zijn omdat er bij ons in de familie veel mensen rond de feestdagen jarige zijn rond sinterklaas en kerst en  je vier ook de feestdagensinterklaas  en kerst komt het toch vaak neer op gekochte kaartjes om dat dat nu eenmaal sneller is en minder werk dus dacht ik laat ik nu maar nu ik herfstvakantie heb alvast beginnen wat te doen dan ben ik zeker niet te laat en kan het wat rustiger aan doen en grappig of niet onder het knipen en plaken en bezig zijn wat heb je dan aan juist ja spotify muziek  en omdat je toch met de kerst al beetje bezig bent dacht ik laat ik een leuk chrismas album op zoeken en die vond ik een erg mooi new album van katie melua met de naam in winter  wat volstaat met christmas songs winter songs  en traditonle muziek  uit haar thuisland  en dat is niet the uk want daar woont ze nu al tijdje maar van oorsprong  liggen haar roots in georgie oost europa op haar nieuwe album hoor je ook traditonele invloeden en  folkmuziek  met een vrouwen koor uit georgie op de achtergrond heel anders dan haar andere albums maar erg mooi ook en ook weer katie achtig de cover van het album is ook erg mooi en is kunst van geknipt papier en als je beetje muziek luister gaat het knutselen ook wat sneller hi hi als  de kaartjes af zijn dan laat ik ze  nog even weer zien fijne dag







2 opmerkingen:

  1. Even naar Katie Melua geluisterd. Ik denk dat ik 'River' de mooiste song vind.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke tip. En wij hebben inderdaad ook al wat kerstkaartjes gemaakt. Je kunt er niet vroeg genoeg mee beginnen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen