alice and toadstool

alice and toadstool
panting by brianna angelakis

vrijdag 21 oktober 2016

kerstkaartjes middag !

ja ja daar was ik alweer en  met resultaat  ben  deze week begonnen aan de diy zelfgemaakte kerstkaartjes  en ik heb ze nu af  nou ja ze moeten nog geschreven maar dat doe ik vandaag niet meer een hele stapel ligt klaar en mijn crea hobby spullentjes zijn nu op  maar  maar ga geen nieuwe kopen want heb ook nog kant en klaare normale standaard kaartjes liggen ik heb een erg grote familie van mijn moeders kant dus  krijgt daar niet iedereen een zelfgemaakt kaartje want dat is gewoon te veel om te maken dan stuur ik nog wel gewone kaartjes erbij wat ga maar een 40 zelfgemaakte kaartjes maken dan ben je nog wel even bezig en was al vroeg begonnen vond ik  en nu we het toch over kerst hebben hi hi ik ben deze zomer verhuist en mijn boom die 14 jaar trouwe dienst heeft bewezen begon na 14 jaar  dan toch uit te vallen en naalden te verliezen en toesterig te worden ala een oude toilletborstel dat was geen kijk ja en ja dan moet je toch weer een new exemplaar en ik was vandaag toevallig voor lijm voor mijn kaarten na de action geweest ik gebruik vaak voor kaarten die lijmrollers makkelijk plakt goed voor papier en en  het is makkelijk in gebruik dat is zon doorzichtig aparaatje  er zit een roller in op band en daar mee ga je over het papier  of stof schuifen  erg handig daar had ik dus weer paar van mee genomen wat ze waren op heb er nu 6 van op gebruikt voor de kaarten maar goed toen ik in de plaatselijk action liep viel mijn oog op tadaaaaaa een klein kunst kerstboompje geen tafel model of vesterbank die zie je nu ook heel veel heel mini en hip  ook leuk voor kinderkamer trouwens met mini ballentjes ( maare dwaal  af iets groter daar zag ik oh die boom staan en dacht hebbes hi hi ik wilde heel graag een nieuwe wat ja zeg nu zelf je gaat geen wc borstel  versieren toch zo toesterig was dat ding hij zat in doos met handvat en dach ja  hoe krijg ik die boom mee eh  was op de fiest en moest ook nog even bij de bieb langs boeken weg brengen had fiestassen maar daar paste het ding niet in dus ik met boom en al de bieb in  je zag mensen kijken hi hi van jee die is vroeg en waarom neemt ze dat ding mee de bieb in nou heel simpel ik heb geen auto  dus ja dan moet je soms wat dus ben heen na de stad fiest en terug  ik woon  wat buiten de stad gaan lopen met de fiest aan de hand en de doos met boom op de pakkjesdrager waar ook nog geen kabels waren wat ja fiesttassen en daar had ik boodschapen in dus je kunt je vast voorstellen hoe dat er uitzag erg onhandig en was best beetje moe na de tijd maar ik heb een boompje  erg fijn waarom  ik voor een kunstboom kies ja ja je hebt mensen die dat niks vinden vanwege millieu  en natuur  omdat het nep is  maar voor mij hoeft er geen een gekapt of uitgegraven worden en tegenwordig kun je ook kerstbomen leasen huren en na kerst breng je ze dan terug geloof ik en dan gaat hij weer de grond in  maar helaas kerstboom lease bedrijven zitten niet overal in nl  die komen niet als  paddestoelen uit de grond   adopteer een kerstboom heet het ook wel dat je als gezin stel famillie een boom  in huis neemmt na de sint na huis is  en in jan breng je hem dan terug dan gaat hij weer de grond in  en hopenlijk is hij er dan nog  het jaar daar op en volgende kerst ook dat geeft geen garantie dat je boom het red dus dat ik 14 jaar met mijn oude kunstboomje heb gedaan vind ik best redelijk 14 bomen minder gekapt of doodgegaan best redelijk toch en plastic kan geryceled worden  gelukkig dus dat oude boomje wie weet hoe hij terug gekomen is  als nieuwe wc borrstel of raggebol of iets heel anders hi hi wie weet en houd zelf ook erg van natuur en echt groen hoor maar echt groen zie ik het liefst in de natuur zelf en in de bossen daar zijn ze het mooist daar staan ze het mooist ook oh dennnboom oh dennenboom ik heb je laast in bos zien staan  en daar hoort hij eigenlijk ook hi hi ja toch hier zijn
nog paar fotos van  de kaartjes

de hobby spullen heb ik bij action wibra en hema gekocht  de kerststofjes had ik nog
ponds figuurtjes uit druker sterentjes komen van de hema  en action maar wibra heeft ze ook
goudkleurige kaarten bij action kerst print block papier bij action en wibra lintjes  lintjes en band bij action en xenos
 stofjes geen idee gekregen van een vriendin vorig jaar
fijne avond











1 opmerking:

  1. Haha, ik zie jou al gaan met die kerstboom op de fiets en dan ook nog met kerstboom en al in de bibliotheek :-D Maar goed, je moet wat als je geen auto hebt en niet twee keer heen en weer wil. Maar dan heb je ook wat! Leuke kerstkaartjes!

    BeantwoordenVerwijderen