alice christmas

alice christmas

zaterdag 8 oktober 2016

leuk prenteboek voor de kinderboekenweek 2016 !

ik ben laast mee gevraagd voor een boek presentatie  wat vandaag in leeuwarden is helaas kwam het mij niet  goed uit goed uit dit keer om mee te gaan maar erg lief en leuk dat ik mee werdt gevraagd wat ik ben een echte boekenworm en prenteboeken en kinderboeken lees ik net zo lief als romans fantasy  en historische boeken
vanmiddag is er om 14 .00 uur een kinderboek prenteboek presentatie bij van der velde boekhandel in leeuwarden    aard staartjes van sesamstraat gaat ook uit het boek voor lezen en is ook aanwezig  en hij kan erg mooi voor lezen het boekje is geschreven en ge- ilustreerd door  edith sultiens en vanaf morgen kun je het in de boekenhandel vinden of vanmiddag hi hi kan ook  of bestellen het zijn erg grappige kleurijke tekeningen en het verhaal is  ook grappig  dus als je nog geen idee hebt wat voor boekje je kind kunt geven of als opas en oma zijnde denk eens aan dit leuke kleurrijk grappige boekje
https://www.boekhandelvandervelde.nl/ dus ga vanmiddag even kijken mocht je dicht bij leeuwarden wonen
of bestel het boekje op haar website  het  is verkrijgbare voor   13. 90  euro
dit is de schrijfster haar eerste  zelf geschreven kinderboekje

https://www.vanplan.nl/uitje/vis-in-huis--boekhandel-van-der-velde-leeuwarden-37276566









http://edithstultiens.nl/vis-in-huis/


1 opmerking:

  1. Een schattig boekje, mijn kleinzoons zijn hiervoor inmiddels te groot, maar ooh ik zou het bijna voor mezelf kopen.
    Groetjes, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen