alice

alice

dinsdag 27 december 2016

beetje tiny tim kerst maar wel gezellig

hier was ik heel even en ik hou het ook kort misschien dat ik nog even rond  oud en nieuw een kleine post doe maar de feestdagen waren gezellig en leuk ondanks dat ik op kruken liep  en nog met de knie banden zit was al lang blij dat er geen sneeuw lang en niet glad was en je voelt je dan net beetje tiny tim  dat  zielige  jongentje uit dickens christmas carol maar goed het gaat weer over op den duur voor ik  oud ben duurt alleen eventjes gaat alleen tijd over en das beetje jammer  maar goed het is nu eenmaal zo de pijn zakt iets af gelukkig zit er nog  wel maar doet minder pijn dan in het begin zwelling trekt ook weg beetje maar heb nu overal spierpijn  in handen schouders vooral komt door de kruken eerste kerstdag na mijn famillie geweest tweede kerstdag met mijn vriend uit eten beiden waren heel gezellig was ook hele toer om er te komen we hadden taxi besteld maar die kwam niet opdagen op  tweede kerstdag en liet ons staan  taxi omdat ik op kruken loop en wij allebei geen auto hebben  dus we hadden gereseveerd bij een grancafe  om bepaalde tijd en we waren dus wat later netjes gebeld dat we later kwamen omdat de taxi ons liet staan helaas toen moesten we met de bus en het ging ben in de bus gehupt  was hele toer maar het lukte maar ja dan ben je nog niet op plek en in centrum  en daar is het verboden voor bussen en vrachtverkeer alleen laden en lossen dus heeft mijn vriend heel lief  een rostoel  bij ons werk geleend wij werken in een zorgcentra en daar mochten we wel even paar uurtjes een rolstoel lenen omdat ik niet dat hele eind van de bushalte na de stad kon huppen  maar hij kon mij nu rollen in de stoel dat ging beter dan huppen   maar het is gelukt allemaal


wens jullie mooie dag en mooie kerstvakantie en ik probeer nog een stukje te bloggen op oud en nieuw
maar voor nu even  rustig aan blog volgend jaar hi hi dat klinkt zo lang maar is het niet  weer dus tot in 2017
en fijne dagen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten