alice

alice

maandag 19 december 2016

zielepoot !

oh jeetje  ik heb iets met mijn knie en hij doet pijn en is heel dik  ga vanmiddag even langs de huisarts wat lopen s erg pijnlijk maar het raare is dus dat ik niet weet hoe het gebeurdt is verkeerde beweging of gestoten ik weet het zo niet hoe het kan maar dan zit je er wel weer mee en nu net ook voor de feestdagen niet fijn en leuk hoop maar dat het mee valt en niet erg ernstig is maar het is wel pijnlijk en ik had deze week net leuk feest jurk  op de kop getik  die ik aan wilde met leuke panty hoop maar dat ik dat nog aan kan deze dragen straks eh bah niet erg fijn en gezellig hoop maar dat het gauw weer over is maar na vanmiddag weet ik vast meer wordt vervolgd dit zeer binnenkort ik wens jullie fijne  laaste werk of school week en fijne feestdagen alvast en vooral een gezond new 2017 hi hi wel toepasselijk nu





update zijn de kniebanden  niks gebroken maar we verdraait of verzwikt zei de huisarts rust houden en op krukken lopen en beetje bewegen en oefeningen doen met been

Geen opmerkingen:

Een reactie posten