alice

alice

zondag 8 januari 2017

even een poosje minder bloggen

hallo daar was ik weer met minder leuk nieuws  ik ga tijdje iets minder bloggen  want ik had tijdje last van mijn knie maar  been kniebanden maar dat bleek nu trombose te wezen en heb vorige week een hele dag onderzoeken gehad in ziekenhuis zit nu van enkel tot lies in een soort verband en moet deze week weer voor onderzoeken controles  en procedures dus ik ben miet echt heel blij en heb veel pijn ik heb nu pijnstillers en medicatie dus ik zal tijdje minder bloggen als anders want moet herstellend van zon been en dat kost ook veel tijd  en dit kan nog hele poos tijd overheen gaan in april krijg ik weer onderzoeken of mijn been  weer trombose vrij is en mag in tussen tijd  niet vliegen of lang stil zitten in trein bus of vliegtuig zelf weet ik ook nu nog niet hoe alles komt of verloopt maar ga wel wat minder bloggen een tijdje voor tijdelijk tot dat ik zelf weer wat meer op de been ben zit nu in soort  gips verband en kan nu niet zoveel veel hulp nodig maar over tijdje krijg ik dan kous of iets

Geen opmerkingen:

Een reactie posten