alice

alice

dinsdag 24 januari 2017

lezen en het gaat weer wat beter

daar was ik weer eens  gaat gelukkig beetje beter  heb nu een therapeutische strakke steunkous  maar gelukkig zit hij onder de jeans dus je ziet hem niet en loop nu in huis zonder kruken maar buiten nog met een kruk en heb nu fysio therapie  heb al oefeningen voor de knie gekregen reken streken buigen en trap lopen
en ook geoefend een steunkous zelf aan en uit te krijgen en das best pittig komt op kracht aan in je handen
maar het lukt ik heb dit in mijn opleiding ook gehad maar vond het toen al erg moeilijk om te doen vooral  het
aan trekken ik loop soms ook wat kleine blokjes om  om te oefenen  buiten steeds iets langer en hoop eind feb weer  wat beter als gewoon te kunnen lopen als voor mijn knieblessure en en trombosebeen  gaat alleen nu nog wat langzaam maar hoop straks weer als vanouds te lopen als een kievit verder lees ik nu veel en zit wat achter internet lees nu dit boek komt uit serie  en is  van de firebird of vuurvogel serie had deel 1 al vorig jaar gelezen  van claudia gray het is een sf - youngadult serie over parallele werelden en steden in de toekomst en historie erg mooi en spannend geschreven deel een speelt in  modern london  en oude rusland van de tsaren
en deel twee in middeleeuwen van italie en modern parijs gaat over wetenschap tijdreizen en op zoek zijn na het lot  afpersing corupptie in nederlands zijn er nu 3 delen uit  uk usa ook 3 delen

het draait allemaal op een klein aparaatje de vuurvogel waar je mee door de tijd en andere werelden kunt reizen  maar een leuke spannende boeken serie is het zeker en orgineel ook


uk usa edition
deel 1 vuurvogel serie




deel 2

1 opmerking: