alice

alice

woensdag 8 februari 2017

paar leuke tip en ideetjes

 ja nu ik nog tijdje uit ben geschakeld en twee keer in de week fysio heb en nog bezig ben om te  mobiliseren zit ik wat   aan mijn rek en strek en wandel oefeningen verder probeer ik weer de trap te oefenen en op  home trainer  ben ik ook bezig  steeds iets verder wandelen en lopen maar het gaat niet snel  en alles zit muurvast spieren en pezen na knie blessure en trombose been  mmmm  en morgen moet ik voor uitslag van een long foto verder waren uitslagen gelukig goed buik hart bloeddruk alleen op de long foto zagen ze een klein plekje  en daardoor moest die foto laast nog keer dus morgen de uitslag ik moet nog tijd tot april met een steunkous lopen en medicijnen gebruiken en mag geen vere reizen maken  of ik moet  injecties in mijn buik hebben voor vere reizen tussen 3 uur vliegen en 24 uur of langer want anders is het gevaarlijk met stil zitten en luchtdruk in vliegtuigen lange bus trips
ook vaak even eruit en lopen dat deed ik ook al voor ik dit kreeg dus dat wist ik al als je trombose hebt gehad maar ook bij ongevallen ziekenhuis opnames en verkeersongelukken  als je ooit zwanger wilt worden  of kraambed hebt moet je uitkijken en melden dat je ooit trombose hebt gehad dan moet je anti stollings injecties  hebben dus anti stollings prikken in de buik dus er is wel iets veranderd ik krijg nu anti stollings tabletten maar na tijd moet daar mee stoppen  das wel de bedoeling nu ik dus tijdje thuis zit met deze kwaal en bezig ben te herstellen na normale situatie

lees ik veel en haak ik wat kijk wat tv doc of series van netflix loop en wandel ik  elke dag stukje maar vandaag sla ik buiten even over en wandel ik binnen want hier ligt sneeuw nu en is kans op gladheid



ik kijk af toe  een episode van de serie call the midwife  de bbc serie  op netflix en die is erg leuk
op netflix  zijn weer nieuwe afleveringen deze had ik al op bbc gezien vorig jaar met de comedian miranda hart als non hi hi  zo leuk dat ze haar nonen rol speelt ben zelf echte fan van miranda hart hi hi erg drooge britse humor  op bbc 1  is the new series van call the midwife ook alweer te zien
na countryfile komt deze deze serie is er al tijdje gaat al wat jaren mee en was na downton abbey de meest geziende serie dus nr 2 en ik weet ook wel waarom het is nostalgische gezellig en het gaat over gewone mensen dingen  in een abeiders buurt en het heeft een hang na vroeger je ziet themas als armoede  verdriet  en allerlei soorten zwangerschapen en bevallingen misschien niet altijd even reeel maar wel mooie serie om te zien dus kijken we af toe aflevering https://en.wikipedia.org/wiki/Call_the_Midwife


oh mochten nederlandse tv zenders dit lezen miranda hart haar tv shows  gewoon mirada genoemt zijn zo grappig vroeger werden ze nog wel uitgezonden op ned 2 toen helaas is miranda  hart van nl buis verdwenen

ga even verder  met de ander tips   met nieuw bericht




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen