alice

alice

donderdag 9 februari 2017

zakdoekjes en gesnotter en traantje weg pikken ! winter hooikoorts tips

 ja daar was het dan weer  het is weer gesnotter tijd en dat komt niet door de griep maar door pollen in de lucht   ik ben alweer begonnen met  mijn hooikoorts medicatie tabletten en neusspray ogen heb ik zelf niet zoveel last van maar  wel van mijn neus niesen verkoudheid en longen vaak erg veel dingen vaak ge probeert en voor mensen die ook boom pollen hooikoorts hebben die weten precies wat ik bedoel de klachten vallen tot nu toe mee  en ik hoop dat het zo blijft  dat zou fijn wezen  ik heb alle neusspray tabletten  wel eens ge probeert dure en goedkoop  en huismerk van da dio lidl aldi prevalin allerfre lortadine  en dat hielp niet voldoende  ik heb allergie voor  berk hazelaar els en wilg de katjes  en ruspjes  van deze boom soort dus die dikke gele aan de bomen gelukkig is het alleen in het vroege voorjaar winter tot eind maart zo en van gras heb ik geen last gelukkig maar lijkt elk jaar vroeger te starten alles gaat steeds eerder in bloei op zich niet erg want dan ben je er ook eerder  weer  vanaf en das ook fijn  mensen die last hebben van hooikoorts kan ik  een paartips aan raden   honingdrop en keelpastilles met mentol helpen dampo helpt ook  om mee te stomen
elke ochtend eet lepel honing bloemenhoning voor grashooikoorts en  woudhoning  voor bomenhooikoorts je hoeft echt geen locale imker te raad plegen voor de honing heel simpel woon je bosrijke omgeving heb je woud nodig woon je in de weilanden en openveld  bloemenhoning deze honing kun je gewoon kopen bij de lidl in pot  geen duur merk is echt nodig zonde van je geld werk met deze honing net zo goed   je moet niet het idee hebben dat het helemaal over gaat maar het verlicht wel iets ik zelf zweer baat te hebben bij dr vogel pollinosan  je hebt oog tabletten en neuspray het helpt mij beter dan alle andere producten  het is op kruiden en planten basis let op kruidenkunde geen homeopathie das iets anders en werk vaak niet  of weinig  kruidenkunde is iets anders dan homeopathie homeopathie  dat is erg vaak verdunt en zit bijna niks aan kruiden in vaak of heel weining procent  aan kruid bestandsdelen in  iets wat op kruiden basis is waar geen homeopathie op  staat werk beter  is veel minder verdunt zit meer bestantdelen van de kruiden en planten in homeopathie  wordt ook vaak placebo effect gezien dus zit je te denken aan een natuurlijk middel  kies dan wat op kruidenkunde basis vsm en vogel vallen daaronder en vraag anders in de winkel of het homeopatische basis is of kruidenkunde das wel verschil  namelijk het een werk wat beter de ander helaas  veel minder  https://nl.wikipedia.org/wiki/Homeopathie 

https://nl.wikipedia.org/wiki/Kruidengeneeskunde   effect bewezen  dat het kan helpen
 let wel op natuurlijk kruiden kunnen ook giftig oorsprong hebben net als  recepten van apotheek huisartsen ziekenhuisen  vaak  zijn deze kruiden planten ook de basis van medicatie van apothekers en artsen
alleen met meer toevoegingen en kruidenkunde vervangt geen medicatie die is voorgeschreven door artsen ziekenhuisen  specalisten je kunt het er bij gebruiken maar nooit en niet vervangen door gewone medicatie
het is handig om te aan je arts huisarts en specalis te vertellen dat je  dit soort middelen  er naast gebruik en of het naast elkaar kan worden gebruikt en vragen of dat geen kwaad kan


en fijne wintergesnotter dag en ik ga weer na mijn zakdoekjes hihi en warme thee






 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten