alice

alice

vrijdag 3 maart 2017

kringloop boek vondst neil gaiman

 ik  ga regelmatig bij een kringloop winkel  kijken
charity shop ik woon vlakbij een winkel kijk vooral bij serviesgoed en boeken vaak en glaswerk en laast had ik weer eens geluk met boeken het is maar net of je er tegen aan loopt en wat vind zo heb al best wat leuke  titles en tijdloze  boeken gevonden voor 1 of 2 euro of 2.50 hooguit  en daar zitten ook best  gangbare boeken tussen soms van bekende auteurs oa   joanne harris  chocolat  en rode schoenen  kom je best vaak tegen bridget jones romans vaak wel de simone van der vlugt thrillers vaak jostein  gaarder wereld van sofie geheim van de kaarten enz  neil gaiman stephenie meyer santa montefiore   vind je soms ook en laast deel van harry potter
serie dus gewoon wat vaker rond snuffelen  dan kun je best wel bekende en goede auters vinden  marion pauw en herman koch vond ik laast ook heleen van royen  haar naam was sarah stond er ook en nog 3 boeken van de rosenay soms vind je echt wel  goede titels en  auteurs de hobbit stond er ook wel  eens
en laast vond ik boek van cecelia ahern daar en dan denk je bij jezelf dit zijn toch best redelijk goede  auteurs en boeken niet wat je tussen vaak kringloop boeken zou verwachten dan verwacht je vaak oude boeken die stuk gelezen zijn en vergeeld en muf ruiken maar dat val reuze mee vaak soms vind zelf heel nieuw boek ongelezen maar omdat ik en liefhebber van lezen ben en leuk vind veel te lezen denk ik dan bij mij zelf wie doet nu dit soort titels en auteurs weg  als je ze uit hebt en je wilt ze niet bewaren bibliotheken zijn erg blij met dit soort titels vaak en auteurs je kunt ook daar binnenlopen en vragen of ze er belang bij hebben dat heb ik ook wel gedaan met dubbele titels of boeken die ik al dubbel had en als ze dan nee zeggen kun je ze als nog naar een kringloopwinkel brengen  ook al  vind ik het ook best leuk om  een keer goede titles te vinden van bekende auteurs deze vond ik  in  laast  in januari  een boek van neil gaiman speciale editie met  tekeningen illustraties in boek van ster oa in engels stardust / sterenstof waarom ze het als ster vertaald hebben mag joost weten  maar goed ik had deze titel nog niet voor 1 euro  is dat koopje en best leuk ben er nu in begonen het boek is ook verfilmd jaren geleden en neil gaiman is nog best populaire als auteur en schrijver hi hi dus mocht je boeken wurm zijn of je moet als student wat lezen voor school kijk dan ook een bij kringloop winkels  je vind er best wel eens iets leuks alleen je moet er wat vaker rondsnuffelen en neuzen en binnenlopen doet mij soms wat pijn als je ziet welke titels en schrijvers bij een kringloop belanden  het is beetje dubbel aan de ene kant is het leuk want dan vind je nog eens en leuk boek maar het doet mij ook wel beetje pijn dat dit soort boeken als oud papier worden weg gedaan  zelf kan ik niet gauw boeken weg doen nadat ik ze heb gelezen kleding eerder maar goed heb weer titel gered  voordat het op de brandstapel komt of het gerecycled wordt als iets wat nu nog geen bestemming h

Geen opmerkingen:

Een reactie posten