alice

alice

woensdag 15 maart 2017

new lush flagschip store en stradivarius kleding shop

even weer paar  nieuwtjes   ten eerste ga ik weer beginen met werken  volgende week   proberen paar uurtjes therapeutische kijken of dat gaat ik loop weer stuk beter en fiets ook weer kleine stukjes blijf nog tot april onder controle van ziekenhuis en eind april heb ik nog ziekehuis dag om nog been echo  te maken en gespreken af te handelen en dan moet ik als alles goed is en gaat nog 2 jaar een steun kous dragen dus hoop dat dat goed gaat en dat de dvt  diepe veneuse trombose niet meer terug komt hoop hoop er zijn wel wat dingentjes verandert  oa vliegen en lange vliegreizen over 10 uur en langer moet ik injecties hebben  tegen stolling en bij operaties  verkeersongeluiken ook en mag geen pil meer hebben  want zeer waarschijnlijk was dit samen met misschien kniebanden toch oorzaak wat ik ben nog niet erg oud dus ik wil bij deze jonge vrouwen en  30 40 nog steeds waarschuwen niet te veel aan de pil als het niet hoeft het is troep en dat weet je pas als  je met dit soort dingen te maken krijgt

en nu kennen jullie de  spaanse kledingshop  stadivarius erg bekend in spanje en in barcelona zie je ze erg veel op duiken het is beetje de spaanse versie van H&m en   de prijzen zijn vergelijkbaar  wat jaren geleden toen met mijn zus en haar toemalige vriend in barcelona waren   hebben we de winkel ondekt en prijs kwaliteit verhouding is   oke nu kun je al paar shop van hun vinden in nl oa maastricht  den haag rotterdam amsterdan utrecht eindhoven en en daar komt groningen ook bij dit jaar nog   dus steeds meer je kunt het ook vergelijken met breska shops  en sting  shops en je kunt er  tassen kleding home spullen vinden  voor mannen vrouwen en kinderen redelijkbetaalbare en  ook erg leuk zat al tijdje te wachten waarneer er meer van deze keten kwam eerst had alleen amsterdam ze maar je ziet ze nu steeds meer in straatbeeld op duiken  net als primark dus mocht je ze nog niet kennen  ga eens kijkje nemen ze zijn erg leuk https://www.stradivarius.com/nl/





oh nog meer nieuws lush amsterdam krijgt nieuwe shop aan de kalverstraat de  het oude kleine shopje gaat dicht en er komt een  mega store van drie verdiepingen in de plaats net als in london oxford street dus kunnen we nog meer van lush genieten hihi kans dat honey I wased the kids soap  nu  nooit meer uitverkocht is  ha haha  https://nl.lush.com/article/lush-opent-een-spectaculaire-flagship-store-op-17-maart



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen