alice

alice

vrijdag 28 april 2017

parfum look a like paco rabanne olympea

ja mijn dupe  flesje van la vie  est belle is bijna op die had ik bij etos gekocht  oa met de naam just  perfect  dream en  die was redlijk goed voor 100ml   etos had er twee soorten luxe die wat sterker was en gewoon en daar kun je half jaar mee doen ongeveer ik had daar ook al een een dupe of nep geurtje van miss dior gekocht die is ook bijna leeg nu   als je redelijke nep geur wilt proberen  moet je vergelijken met de echte  en let vooral op de naam en look van het doosje veel  luxe merk geuren hebben dupe voor  al 5 euro  en  bij etos en op = op shops vind je ze vaak wel  want merk is leuk maar als 40 euro voor klein  flesje moet betalen vind ik dat zelf stukje minder alleen voor de naam dior of  chanel of lancome of  cacharel  en tegenwoordig zijn de dupes ook redelijk goed je moet misschien is vaker bij spuiten zelf vind ik de geuren van etos  op= op shops   de beste en primark  geuren zijn vaak ook dupe geuren polkadott is namenlijk marc jacobs  daisy je moet het alleen even weten op = op shops verkopen chanel  chanel nr 5  coco mademoiselle  en victor en rolf dupes  van flowerbom ook burberry brit body  kun je vinden in dupe flora van guesss is er ook en miss dior dupes  je moet alleen er even zoeken en vaak ruik ik eerst bij een  echte parfumerie en ga ik op zoek na de dupe versie  die er vaak ook is whats in a name gaat om de geur
en   veel goedkoper  en niemand ziet dat je niet de echte geur draagt ik ben niet echt make up mens
 houd bij mij wel dag creme en maskertje maar geen lipenstift
fles dupe variant la vie est belle lancome  6 euro bij etos
nog steeds verkrijbare  komt heel dicht bij de echte geur !
of mascara soms beetje nagelak  maar thats it
een geurtje draag ik dan vaak wel maar ben al tijd overgestapt op nep fake dupe geuren gewoon omdat de hoofdprijs betalen  en je het zo weg spuit zonde vind van die 40  euro

dus ga ik vaak zoeken na redelijke dupes  nu vond ik bij op = op shop de dupe van  paco rabanne  hij ruikt
trouwens perfect en  komt er dicht bij  de echte versie ruikt wel iets minder lang maar ach voor 5 euro  de geur ruik bloemmig water accenten  met vleugje gourmet dus zoetige  dus witte bloemen   water jamijn vannille  honing  gember lelie  met poeder accenten dus niet heel zwaar maar gewoon lekker


dupe  parfum   5 euro bij  op = op shops
real stuff echte merk flesje https://www.fragrantica.com/news/Paco-Rabanne-Olymp%C3%A9a-6925.html

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen