alice

alice

maandag 1 mei 2017

docu kijk tip op netflix highclere castle terug na downton abbey !

 ik zat weer even op netfix te kijken of er weer wat news en leuks te vinden was  want de laaste tijd blijft het beetje het zelfde veranderd niet zoveel tot dat ik een  erg leuke docu vond in een serie van kastelen the secrets of  castles afl highclere waar je rondleiding krijgt  door het land huis en langoed van downton abbey want dit is het landhuis waar downton abbey is opgenomen  ik wil er heel graag ooit nog keertje  kijken helaas dit jaar nog niet  maar misschien volgende zomer of lente  even aanzien kijken hoe het dit jaar gaat ik  omdat ik trombose been heb gehad  dit najaar  en ik nog  in de 30 bent das erg jong voor trombose maar het kan wel herstel goed gelukkig geen fyiso meer  nodig en ga ook weer wat meer werken weer erg blij mee maar  vakantie houd ik dit jaar maar gewoon in nederland en ga wat dagjes weg misschien  dat ik dan volgend jaar weer na uk of ierland ga want blijven mijn favoriete landen

maar mocht je iets met engeland hebben of  met downton abbey  en je hebt netflix dan
is  deze docu aanradder  https://www.youtube.com/watch?v=XaaeaS8jDBQ via de link  zie je klein stukje op you tube

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen