alice

alice

donderdag 11 mei 2017

lees tip nieuwe sophie kinsella erg grappig en leuk ! ook al is het niet perfect

in uk is hij al tijdje uit en in usa ook onder ander book cover  maar  half april  begin mei is het nieuwste boek van sophie kinsella  ook verschenen en hij is erg leuk weer dit is weer een losse roman  novel en  geen deel uit de shopaholic waar ik zelf wat minder fan van ben geef mij maar haar  losse een onderwerp romans ik had deze van de bieb geleent en hij is weer erg leuk en heel grappig en inderdaad niet perfect maar zeg eens wel leven is dat nu wel heel herkenbaar in elk geval en ik deze week weer  thuis moest blijven  vanwege mijn been ik was net gestop met fysio  alles goed afgerond en was net weer  wat meer aan het werk met steunkousen  en dat ging gelukkig helemaal goed  had eindelijk dat stomme trombose been weer   in orde ging mijn relatie uit in die 5 maand   ( we zijn nu gewone goede vrienden gebleven das beter ) en goed  krijg ik een onsteking in dat been van mijn grote teen  dus zit in de biotex  en soda en  moet weer even rustig houden niet overbelasten en geen grote wandelingen knap beetje op door antibiotica kuur waar ik  ook wat wazig en misselijk van was dus maar  gaat beetje beter  en hoop volgende week weer  aan het werk te gaan was  zo verdrietig  en sneu omdatje al 5 maanden niks kon doen en dan weer dit  terwijl je nog vrij jong bent je wilt wat doen en niet zitten helemaal met  een been waar je trombose in hebt gehad is dat niet zon goed idee en ik heb al 5 maanden gezeten das erg lang als je eruit bent en na muren zitten staren dus dat was ook verre van perfect dus zo zie je maar elk leven is niet zo perfect zo al het soms van buiten af lijkt er hoeft maar iets of klein of groot ding tussen te komen en  alles is anders maar goed we gaan volgende week weer proberen want was net zo blij dat alles goed ging en ik weer wat kon doen en werken oa werk met ouderen in zorgcentrum wat erg leuk is  doordat ik dit jaar veel pech heb gehad  en het even anders en niet zo perfect was kon ik wel veel lezen  veel boeken dus en oefen met fysio wat  ik nu ook heb afgesloten en dat ging goed oke koste veel tijd en inspanning maar  ging goed alleen heel langzaam voor je gevoel dan hi hi en zo heeft iedereen wel eens wat maar goed das niet zo veel al wat je in nieuwste boek van kinsella  leest en het is ook wel heel erg  hi hi ligt er misschien wat te dik boven op maar het is wel weer een heel typische kinsella boek



ps er is ook een not so perfect life istagram site van sophie kinsella waar ze net als in haar boek on perfecte dingen op post https://www.instagram.com/mynotsoperfectlife/





ps zou mij niks verbazenen dat dit  boek verfilmt zou gaan worden  heeft alle ingredienten voor leuke romantische comedy


uk
dutch

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen