alice

alice

zaterdag 13 mei 2017

nieuw boek cecelia ahern eind eind mei ( dutch edition)

ja   cecelias aherns book  the marble collector  komt dan eindelijk uit in nederlands  in nederland lopen wij beetje achter want  ze heeft onderhand al new engels book uit lyrebrird  en een tweede young adult book
perfect   het boek krijg leterlijk dezelfde vertaling als het engels de knikerverzamelaar  aangezien ik vaak eerst  cecelias boeken in engels lees en daarna pas in nederlands kan ik al zeggen dat heel mooi bijzonder boek is ook al vond ik lyrebird wel iets mooier maar goed heb bijna alles van haar gelezen  beetje fan van eerste uur hi hi heb  haar boeken ooit ondekt toen ps I love pas uit was en ze nog niet bekend was eigenlijk mijn zus en ik waren toen in dublin weekend  al wat jaartjes geleden en we stapten toen boek winkel binnen easons geloof ik daar lag toen de paperback  er werd veel reclame gemaakt voor  de novel roman en we hebben hem toen gekocht omdat het van ierse schrijfster was dat vonden we leuk bleek later nog heel goede roman te wezen maar dat wisten we toen nog niet hi hi en nu lees ik dus al haar boeken




dutch verwacht eind mei

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen